Információk
Fizetési módok és folyamat
Milyen módokon fizethetek, amikor a Superial-nál vásárolok?
Házhozszállítás esetén:
a rendeléskor bankkártyával tudsz fizetni, a rendelés átvételekor a futárnál pedig készpénzzel és bankkártyával is.
Csomagautomatás szállítás esetén:
a rendeléskor bankkártyával tudsz fizetni, a rendelés átvételekor a csomagautomatánál pedig szintén bankkártyát tudsz használni.
Csomagpontra történo szállítás esetén:
a rendeléskor bankkártyával tudsz fizetni, a rendelés átvételekor a csomagponton pedig az ott támogatott fizetési módokon. A legöbb csomagpont támogatja mind a bankkártyás, mind a készpénzes fizetést, de ezt nem tudjuk garantálni!
Oké, fizettem, de mi történik, ha nem tudom átvenni a rendelésem?
Bankkártyás fizetés esetén:
semmi gond, amennyiben valamilyen okból kifolyólag nem tudod átvenni a rendelésed, látni fogjuk a rendszerben, és visszatéritjük a kártyádra a kifizetett összeget.
Készpénzes fizetés esetén:
mivel nem tudtad átvenni a rendelésed, igy fizetned sem kell érte. :)
Átvettem a terméket, de meggondoltam magam és visszaküldtem. Hogyan és mikor kapom vissza a pénzem?
Bankkártyás fizetés esetén:
semmi gond, a terméket a beérkezést követöen átvizsgáljuk, megnézzük, hogy nincsenek-e raja olyan sérülések, ami miatt problémás lehet a visszavétel, ezután, ha a termék tökéletes állapotú, máris visszatérítiük a fizetett összeget a kártvádra.
Készpénzes fizetés esetén:
amennyiben készpénzzel fizettél a termékért, a beérkezést követöen átvizsgáljuk, megnézzük, hogy nincsenek-e raja olyan sérülések, ami miatt problémás lehet a visszavétel, ezután, ha a termék tökéletes állapotú, felvesszük veled a kapcsolatot a rendeléskor megadott email cimen, és elkérjük a bankszámlaszámodat, amire vissza tudjuk utalni a rendelés összegét.
FONTOS! A neveden és a bankszámlaszámodon kívül semmilyen információt nem kérünk töled. Soha ne add ki emailben a kártyaadataidat, a kártyád biztonsági kódját, vagy a netbank belépésed!
Szállítás és visszaküldés
Hmm, rendelnékén, de hogyan kapom meg a rendelésemet?
mi a Superialnál nagy figyelmet fordítottunk arra, hogy a lehetó legrugalmasabban tudjuk kiszolgálni az igényeidet, és a számodra legmegfelelöblo szállítási módot tudd választani.
Házhozszállítás:
a lehetó legkényelmesebb út, ha tudod, hogy mikor vagy otthon vagy a munkahelyeden. A legtöbb esetben igyekszünk már másnap kiszállitani a rendelésed. Amennyiben 14 óráig leadod a rendelésedet, szinte biztosan a következö munkanapon megérkezik hozzad a futár, a 14 óra utáni rendeléseket pedig 2 munkanapon belül szállítjuk. A fizetési opciókat lásd fentebb a „Fizetési módok és folyamat" részben.
Csomagautomatába szállítás:
ha nem tudod hogy, pontosan mikor is leszel otthon, vagy fontos számodra a lehetó legnagyobb rugalmasság, számos csomagautomatába is szállítunk. A megrendelés soran térképen kivalaszthatod a need legmegfelelobb helyszint, és akkor veszed at a csomagot, amikor csak szeretnéd.
Az egyes szállitási módokhoz tartozó fizetési opciókat lásd fenteblo a „Fizetési módok és folyamat" részben.
Hogyan tudom nyomon követni a rendelésem állapotát?
Minden fontosabb eseményról email értesitot küldünk neked, illetve ha átadtuk a csomagodat a futárszolgálatnak, ök is fognak küldeni egy követési linket, ahol mindig naprakész információkat találsz.
A futárszolgálatok általában már a csomag regisztrációjakor is küldenek egy email értesítot, de valós státuszt sak akkor fogs látni, amikor már át is vették tölünk a csomagot. Szóval ha ilyennel találkozol, nem kell megijedned, minden rendben van.
Na jó, de mi történik, ha nem tetszik, és visszaküldeném?
természetesen számunkra a legfontosabb, hogy elégedett legyél az általad rendelt termékkel. Ha nem tetszik, vagy nem lett jó, egyszerűen visszaküldheted 14 napon belül nekünk, és visszatérítjük a vételárat.
Ha Házhozszállításal rendelted:
juttasd el bármilyen futár vagy csomagszolgálattal a következő címre: Superial Kft. 1117 Budapest Budafoki út 111., 16. ép.
Ha csomagautomatába rendelted:
a csomagot legtöbb esetben egyszerűen vissza tudod küldeni az eredetileg megkapott csomagautomata kóddal, vagy juttasd el bármilyen futár vagy csomagszolgálattal a következő címre: Superial Kft. 1117 Budapest Budafoki út 111., 16. ép.
Egyszerűen fel tudod adni a csomagot a Foxpost segítségével, akkor is, ha nem oda rendelted. Ehhez itt találsz egy részletes leírást: Foxpost csomag visszaküldés menete
Ki fogja fizetni a visszaküldést?
igyekszünk a lehető legrugalmasabban kezelni a termékek visszavételét, azonban a visszaküldés költségét sajnos nem tudjuk átvállalni, ez minden esetben téged terhel.
Szeretnénk, hogy a számodra leginkább tetsző módon tudd a terméket visszaküldeni, így a szállítási módot nem határozzuk meg, de ha lehetőséged van rá, kérünk, hogy olyan futárszolgálatot válassz, aki biztosítja a csomag követését.
Személyesen is visszavihetem a terméket a visszaküldési címre?
Sajnos nem, a visszaküldési címen nincs szakértő superial-os kolléga, aki helyben tud segíteni, így csak futárszolgálattal tudjuk fogadni az árut.
Ha bármilyen kérdésed, esetleg problémád van, amire itt nem találsz választ, kérünk, hogy írj egy emailt a hello@superial.eu címre, és igyekszünk mihamarabb válaszolni.
Nem tetszett, visszaküldtem, mikor kapom vissza a pénzem?
az összes informácót megtalálod fentebb a „Fizetési módok és folyamat” - „Átvettem a terméket, de meggondoltam magam...” részekben, de inkább bemásoljuk neked ide, hisz senki sem szeret össze-vissza görgetni:
Bankkártyás fizetés esetén:
semmi gond, a terméket a beérkezést követöen átvizsgáljuk, megnézzük, hogy nincsenek-e raja olyan sérülések, ami miatt problémás lehet a visszavétel, ezután, ha a termék tökéletes állapotú, máris visszatérítiük a fizetett összeget a kártvádra.
Készpénzes fizetés esetén:
amennyiben készpénzzel fizettél a termékért, a beérkezést követöen átvizsgáljuk, megnézzük, hogy nincsenek-e raja olyan sérülések, ami miatt problémás lehet a visszavétel, ezután, ha a termék tökéletes állapotú, felvesszük veled a kapcsolatot a rendeléskor megadott email cimen, és elkérjük a bankszámlaszámodat, amire vissza tudjuk utalni a rendelés összegét.
FONTOS! A neveden és a bankszámlaszámodon kívül semmilyen információt nem kérünk töled. Soha ne add ki emailben a kártyaadataidat, a kártyád biztonsági kódját, vagy a netbank belépésed!